Doctor Who 5×11 Υπότιτλοι

Ορίστε

Συγγνώμη για την καθυστέρηση! Να δείτε το τρέιλερ στο τέλος! Φοβερό

25 Responses to “Doctor Who 5×11 Υπότιτλοι”

  1. danzig Says:

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!

  2. Mπραβο σου! Ευχαριστώ πολύ!! Θα το δω όταν γυρίσω από τις εξετάσεις… θα το βάλω να κατεβαίνει κιολας! Θα σας πω εντυπωσεις…

  3. vorlon Says:

    Ευχαριστουμε πολυ !! Αποψε παιζει 😀

  4. kl to episodio itan tromero!!
    to epomeno anamenete na einia gamato!! pragmatika kata tin gnomi mu to kalitero autis tis season itan auto!!

  5. Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο!!! Ένα κλασικό επεισόδιο doctor who!!! Το επόμενο επεισόδιο αναμένεται φανταστικό, βλέποντας το trailer… Θέλω να δω τι θα γίνει με την Εμυ και σχετικά με αυτό το δαχτυλίδι. Πρώτα σκέφτηκα πως μπορεί να νομίζει ότι προορίζεται για εκείνη το δαχτυλίδι (όπως φυσικά θα έτσι είναι αλλά από τον Ρορι) από τον dr όμως, αλλά μέτα σκέφτηκα ότι μπορεί να θυμηθεί το Ρόρι, και τότε τελίωσε… Ένα τρομερό finale μας περιμένει!!! Δεν μπορώ βέβαια να αφήσω ασχολίαστο το trailer του επόμενου επεισοδίου, σε βάζει σε σκέψεις και νομίζω πως την ιστοριούλα με το κουτί της πανδώρας το έχουμε ξαναδεί και πάλι σε finale, όταν έπεζε η Ροουζ που μέσα στο κουτί την πανδώρας υπήρχαν χιλιάδες daleks και το κουτί άνοιγε μόνο ακουμπόντας πάνω του κάποιος που έχεις ταξειδέψει στο χρόνο, μπορεί να έχεις κάποια σχέση γιατί στο trailer έδειχνε τον dr να ακουμπάει το κουτί και να λέει πως ανοίγει, και επίσης ακούσαμε και είδαμε για σαιμπορτ και νταλεκς, μπορεί και να κάνω λάθος… Χαίρομαι που θα ξαναδούμε την River, πολύ την πάω!!!

  6. συνέχεια…

    Δεν μου άρεσε πολύ σε αυτό το επεισόδιο ο τρόπος που εξαφανήστηκε ο επάνω όροφος…για τα εφέ εννοω…δεν ξέρω γιατί. Επείσης το θέμα με τον χοντρουλη που έπρεπε να πει τι τον κρατάει σε εκείνο το μέρος ήταν κάπως αστεία… εννοώ ότι αυτός ήταν πολύ απλός λόγος για να μην ανατιναχθεί η χρονομηχανη, αλλά κάτι τέτοια τα έχουμε ξαναδει στο dr who και μου αρέσει. Σε κάθε επεισόδιο (σχεδόν) βλέπουμε αυτή την ρωγμή, και πάντα μας κεντριζει τον ανδιαφέρον. Εκτός από τα αρνητικά που είπα για το επεισόδιο, δεν υπάρχει τπτ αλλό για εμένα, εαν εξερέσουμε αυτά το επεισόδιο ήταν πολύ ωραίο. Παιδιά μου έρχονται ξαφνικά αναμνήσεις από παλιά επεισόδια… και μου λύπουν τα παλιά. Τεσπα εγώ κάποια στιγμή θα τα ξαναδω όλα τα επεισόδια από τν αρχή!!!
    Άλλο ένα αρνητικό θα πβ και τέλος, η ιστορία δεν ήταν πολύ δυναμική. Για εμένα δυναμική πχ. μπορεί να θεωρηθη ι ιστορία με το 2-3 επεισόδιο νομίζω, με εκείνο το τέρα που κουβαλούσε ολόκληρη “χώρα”, διαστιμική χελώνα-φάλενα νομίζω λέγοταν, κάτι τέτοιο. ΤΟ DOCTOR WHO ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΑΛΗΤΕΡΕς ΣΕΙΡΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ!!!!

    • Μην ξεχνάς πως θεωρείται παιδική σειρά!

      Εμένα το θέμα με τον Κραίγκ μου άρεσε πολύ γιατί μου θύμισε τον άντρα μου. Τέσπα, απόψεις είναι αυτες! Εμένα μου άρεσε φοβερά το επεισόδιο πάντως.

      • Α ναι; Παιδική σειρά; Σίγουρα; Δεν το ήξερα… Δεν νομίζω… αλλά μπορεί… Δεν λέω ότι όμως ότι δεν μου άρεσε, αφου έγραψα κιόλας ->εννοώ ότι αυτός ήταν πολύ απλός λόγος για να μην ανατιναχθεί η χρονομηχανη, αλλά κάτι τέτοια τα έχουμε ξαναδει στο dr who και μου αρέσει. <-, απλά μου φάνηκε κάπως αστείο…κάπως απλο…

  7. Α! Και οι ξανά μπράβο για τους υπότιτλους, ξέρω ότι είναι χρονοβόρα και θέλει πολύ ώρα (έως και μέρες, σε εμένα τόσο παίρνει) για να μεταφράσεις υπότιτλους και εσύ μέσα σε μόνο λίγες ωρες τους μεταφραζεις. Μεταφράζω και εγώ σε κάποιον υπότιτλους για μία ταινία τώρα, και μου έχει πάρει πόσες ημέρες και ακόμα να τους τελιώσω και γι’αυτό σου λέω ότι είναι δύσκολη δουλειά. Καλή συνέχεια… σας επρηξα :p

    • χρονοβορα δουλεια**

      • Ααααα κα ξεχασα να σας πω ότι την Ριβερ εκτός από τις 2 φορές που την έχουμε δει σε αυτή την σαιζόν, έχεις παίξει και σε άλλα επεισόδια παλιά!!! Συγνώμη για τα τόσα μυνήματα αλλά όλα τώρα μου έρχονται.

      • Nαι, ξέρω. ‘Αλλα δύο

    • Ευχαριστώ. ΣΥνήθως γύρω στις 3 ώρες χρειάζομαι αλλά μου πέρνει πιο πολύ γιατί είμαι μαμά 🙂 Ταινία είναι μεγαλύτερη οπότε θέλει παραπάνω σίγουρα.

      • Ωραία να τον/την χαίρεσε!!! Και εγώ θέλω παιδιά, αλλά ακόμα είμαι μικρός… Μου αρέσει η ιδέα του να έχω οικογένεια, αλλά δεν είναι και αύκολη δουλειά απ’οτι ξέρω. Άσε που με την κρίση που υπάρχει και το πόσο χάλια είναι η κοινωνια, σκέφτομαι ότι είναι κακή ιδέα να κάνεις ένα παιδί και να το φέρεις να ζήσει σε τέτοιο χάος…

  8. Μαματη σκηνη ήταν εκεί με τις κουντουλιες!!!

  9. Συγγνώμη Nana αλλα ο doctor who δεν είναι παιδική σειρά απλώς δεν είναι τόσο σκληροπυρινική όπως παλιά αλλα παρόλα αυτά είναι ακόμα η καλύτερη σειρά επιστημονικής φαντασίας που υπάρχει. Προς τον φίλο mores δεν ξέρω πόσα επεισόδια έχεις δει αλλά επεισόδιο του δόκτορα χωρίς τρέξιμο = φαί χωρίς αλάτι η ιστορία με το τέρας ήταν ένα επεισόδιο το beast below. Όσο για το φινάλε έχω μάθει ποτέ να μην προβλέπω γιατί πάντα πέφτω έξω, το pandorica πχ δεν σημαίνει πως είναι το κουτί της πανδώρας αν και είμαι σχεδόν σίγουρος πως θα υπάρξει αναφορά στους προηγούμενους δόκτορες οπως υπήρχαν μικρές αναφορές σε όλα τα επεισόδια σε μορφή flash back,σημαντικό ρόλο θα παίξει σίγουρα η River Song και θα ξαναδούμε τον Ρόρι. Will see

    • A ναι; Εμ δεν θυμάμαι και πολύ καλά… Νόμιζα ότι έχει σχέση με κουτί της πανδώρας η κάτι τέτοιο, αλλά και πάλι αυτό το κουτί που είδαμε στο trailer μπορεί η ιστορία του να έχει μερίπου κάποια ίδια χαρακτηρηστικά από το κουτί στο finale της 2η σαιζόν. Θα δούμε. Εως τώρα κανένα finale του doctor who δεν με έχει απογοητεύσει, και τα 4 finale εως τώρα ήταν πολύ φοβερά!!! Και εγώ έτσι πιστεύω ότι θα παίξει συμαντικό ρόλο, απ’τις αναφορες που έχουν γίνει στα 2 επεισόδια της 5η σαιζον (που έπεξε η Ριβερ) σχετικά με την Ριβερ. Επίσης έχουν γίνει αναφορές στο Doctor Who – Forest of the Dead (2008) + Silence in the Library πως η Rιβερ θα είναι στο μέλλον γυναίκα του dr, κάτι τέτοιο εγώ θυμάμαι, πάντως από το επεισόδιο Forest of the Dead (+Silence in the Library) που είδαμε καταλάβαμε ότι η Ριβερ είνα συμαντική και πως θα την ξαναβλέπαμε σε νεα επεισόδια, έτσι και έγινε. Δεν το ήξερα ότι θα παίξει και ο Ρορι πάλι, εαν είναι έτσι και μόνο από αυτό καταλαβαίνω ότι το finale θα ειναι πολύ ωραίο. Η Ριβερ έχεις παίξει στα εξης επεισοδια:

      Silence in the Library (31 May 2008)
      Forest of the Dead (7 June 2008)
      The Time of Angels (24 April 2010)
      Flesh and Stone (1 May 2010)

      ———
      [Προς τον φίλο mores δεν ξέρω πόσα επεισόδια έχεις δει αλλά επεισόδιο…]

      Ενοείτε πως έχω δει όλα τα επεισόδια !!! Και τα special όλα, και έχω να πως ήταν μαματα επεισόδια και αυτά!!!

      [..επεισόδιο του δόκτορα χωρίς τρέξιμο = φαί χωρίς αλάτι…]

      Σορυ… αυτό που κολάει;…

    • To BBC το προωθεί σαν παιδική/οικογενειακή σειρά και γιαυτό είχε ακούσει άσχημα σχόλια όταν η Έιμυ την έπεσε στον Ντόκτορ.

      Δεν τον εννοούσα υποτιμητικά, μιλάς σε άτομο που παρακαλάει να μεγαλώσει το παιδί της για να βλέπουνε μαζί Disney 😉

  10. Προς τον φίλο mores τιποτα μην θεωρείς δεδομένο μην εκπλαγείς αν μάθουμε πως είναι η μητέρα του ταιρίαζει ο τρόπος που του φέρεται σε μια αυταρχική μητέρα, σχετικά με το “επεισόδιο του δόκτορα χωρίς τρέξιμο = φαί χωρίς αλάτι” τα επεισόδια που προτιμώ εγω έχουν κυνηγητό και κλειστοφοβικές καταστάσεις το Lodger δεν είχε τίποτα απο τα δύο ήταν απο αυτά που καταντήσαν την σειρά παιδική/οικογενειακή. Και εμένα δεν μου άρεσε το πέσιμο της Αmy στον δόκτορα αλλά έχει υπάρξει και ο χαρακτήρας του Captain Jack Harkness που ήταν τόσο επιτυχημενος που αργότερα δημιούργηθηκε και η σειρά Torchwood

    • Να διορθώσω και πάλι: Ξεκίνησε σαν παιδική σειρά οπότε δεν κατάντησε απλώς λέει ένα γεια στις ρίζες της 😉

      Μητέρα του δεν είναι και κόβω το μαλλί μου γουλί αν είναι. Τον φλερτάρει πολύ και μην ξεχνάτε πως της είπε “Θα μπορούσα να σε φιλήσω” και του απάντησε “Ισως όταν μεγαλώσεις λίγο”. Αν είναι η μητέρα του ή θα ξεράσω ή θα χαζέψω 😛

      Α και προσωπικά τρώω όλα τα φαγητά μου ανάλατα οπότε δεν με κάνει αίσθηση η παρομοίωση x)

      Το οτι η Έιμυ την έπεσε στον Ντόκτορ θα το σχολιάσω όταν τελειώσει η σαιζόν. Ξέρω τη γραφή του Μόφατ και τον εμπιστεύομαι. Δεν υπάρχει περίπτωση να έκανε κάτι τόσο άκυρο χωρίς λόγο!

  11. A! Eμένα μου άρεσε που του την επεσε… ¨) Οικογενιακη η μη, παιδική η μη, η σειρά είναι τέλεια αυτό έχει σχέση!!!

    • Α μπράβο.
      Π.χ Το Αλαντίν της Ντίσνει είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες κι ας είναι παιδικό 🙂

  12. Καλά ο Αλαντιν ήταν φοβερή ταινία. Βασικά εγώ όταν το είχα δει το είχα ενοικιάσει από το video club και ήταν σε 3-4 dvds που συνεχίζονταν, σαν μια ιστορία. Kάτι τέτοιο. Οι παιδίκές σειρές μου αρέσουν πολύ, ακόμα και οι πολύ παιδικές, μικι μαους, scooby doo, και πολλά άλλα, παρόλο που είμαι 15 μου αρέσουν ακόμα!!!

Leave a Reply

