Προς τον Γεράσιμο

Γεράσιμε,
Κάνεις που κάνεις τον κόπο να ανεβάσεις τους υπότιτλους μου χωρίς την άδεια μου ή θέληση μου, την επόμενη φορά τουλάχιστον βάλε το δικό μου όνομα στους υπότιτλους. Κλέφτη.

4 Responses to “Προς τον Γεράσιμο”

  1. vorlon Says:

    Ποιους υποτιτλους οικειοποιηθηκε ?

    • Αυτούς του τελευταίου επεισοδίου. Παρ’ όλο που ζήτησα να μην ανέβουν στο tvsubtitles.net γιατί έχω εκνευριστεί με την αδικαιολόγητα κακή βαθμολογία, τους ανέβασε και στο author έβαλε το όνομα του. Φυσικά όταν κατέβασα τους υπότιτλους για να δω αν ήταν οι δικοί μου, δεν είχε καν κανει τον κόπο να σβήσει το ψευδώνυμο μου…

      Έκανα report και κατέβηκαν αλλά με έχει κουράση αυτή η άνεση λογοκλοπής από το ιντερνετ…

  2. vorlon Says:

    Kοιτα κακοπροαιρετοι και ατιμοι θα υπαρχουν παντα. Στατιστικα αν το δεις αποκλειεται να μην σου τυχουν.

    Να χαιρεσαι για τους υπολοιπους -προτεινω- και μην σκας με τα ζωα.

    🙂

Leave a Reply

